akik kíváncsiak rám .........

2012. január 30., hétfő

happy boxos állatkák

sajnos szabásminta nincs benne,de ki lehet találni melyik milyen darabokból áll,én a címlapon lévő oroszlánt akarom majd megvarrni ha sikerül,a kisfiamnak,nem vagyok figura gyártó,szerintem nem is leszek,nekem ez valahogy nem megy,most is békával kínlódok a kisfiam ovis farsangjára kérték,és lehetőleg 2 lábon álló legyen,tombolán lesz megnyerhető,hát jól elvagyok vele,nem unatkozom,azért ha kész lesz majd megmutatom,11-re kész kell lenni,akkor lesz a farsangi

na szóval,aki akarja leszedheti ezt az újságot ,nagyon sok cuki figura van benne

letöltés itt


2 megjegyzés:

  1. A Tilda békának elég egyszerű szabásmintája van, és gyorsan varható is. Szerintem ha nincs kötelező minta a békához akkor próbáld ki.

    VálaszTörlés
  2. sajna a test már megvan,a fejen agyalok

    VálaszTörlés