akik kíváncsiak rám .........

2011. március 27., vasárnap

újabb díj :)

kaptam egy díjat kedoratól
és nagyon köszönöm


Ennek a díjnak a szabályai a következők:

  • Meg kell köszönni.
  • Ki kell tenni a logót az oldaladra.
  • Be kell linkelni annak a nevét,akitől kaptad.
  • 7 dolgot kell magadról írni.
  • 7 embernek kell továbbadnod.
 magamról nem sokat tudok írni
1.szeretek varrni,de egyre kevesebb rá az időm :)
2.ez a szakmám is
3.férjnél vagyok, és van egy tündéri kisfiam,aki most júniusban lesz 3 éves
4.most kezdtem el újra dolgozni gyes mellett
(mit írjak még hm)
5.a másik nagy hobbym még a varrás mellett a mindenféle kreatív dolgok készítése,amire mostanában szintén nem sok időm van
6.szeretek netezni,filmeket,főleg thrillereket sasolni
7.és ha van időm,kárpátiát hallgatok,és leslie l. lawrencet olvasok


most hirtelen ennyi jutott eszembe :)
és akiknek én adnám ezt a díjat:Ili ,Amy-kreatív , Edina, Katica, nana, Lidércke, Böbike

6 megjegyzés:

  1. Ági, nagyon köszönöm a díjat!
    Megpróbálom teljesíteni a kötelezettségeket!!!
    És neked is gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy, köszönöm a díjat.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ági!Látom,záporoznak hozzád a díjak(nyilván nem véletlenül),de szeretném,ha tőlem is elfogadnál egyet.Kötelezettségek nélkül adom,sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! Ezt a díjat én is megadtam neked!

    VálaszTörlés