akik kíváncsiak rám .........

2011. január 27., csütörtök

díj

díjat kaptam Melindától
 
 
 
A szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
 
az én választásaim:
1.Ili

6 megjegyzés:

  1. Drága Ági!
    Nagyon köszönöm a díjat, el fogadom, de sajnos tovább adni nem tudom. Valahogy nekem nem megy az ide oda linkelgetés, mentegetés. Ezért játékokban is nagyon ritkán tudok részt venni.
    Nagy öröm kapni, de szégyenlem is, hogy nem tudom tovább adni.
    Ne haragudj kérlek!!!

    Puszillak Ili

    VálaszTörlés
  2. szia Ági, köszönöm szépen a díjat :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat, és ki is fogom rakni, ahogy egy kis időm engedi, még ha nem is biztos, hogy tovább tudom adni. Valójában én is úgy vagyok ezzel, hogy ennek valahol sosincs vége :) de köszönöm, és jó varrogatást!

    VálaszTörlés