akik kíváncsiak rám .........

2010. október 3., vasárnap

bernina

mivel sikerült eladnom a régebbi varrógépem,és kellett helyette másik,azt mondta a férjem hogy akkor újat vegyek,arra legalább van jótállás,így szétnéztem a gépek között,singert nem akartam,így e mellett a bernina mellett döntöttem,és eddig 2 napja próbálgatom,és tökéletesen elégedett vagyok vele eddig,nagyon szépen egyenletesen varr,jó a hangja is,nem zajos,és gyönyörűen lehet vele kukacolni,itt vettem:

http://varrogepcentrumkft.hu
és az első munkám ami ezzel készült:


5 megjegyzés:

  1. Egészséggel és sok ihlettel használd! Legyen sok-sok örömöd benne/vele.

    VálaszTörlés
  2. Én csak ajánlani tudom a Berninát, nekem egy E92c-m van, és nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok hozzá!Alkoss vele sok szép dolgot!Köszönöm a díjat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok szép munkát készíts az új barátoddal. Látom az első munkádon, hogy nagyon szépen varr!
    Sok sikert!!!

    VálaszTörlés
  5. köszi mindenkinek a sok jókívánságot,remélem sok mindent tudok majd ezzel a géppel kreálni,most még kicsit furcsa de majd csak össze csiszolódunk :)

    VálaszTörlés