akik kíváncsiak rám .........

2010. március 12., péntek

díjat kaptam

díjat kaptam moncsitól,     



és köszönöm neki nagyon szépen :)


Ahogyan a játékoknak általában, ennek is vannak szabályai:

1. Ki kell tennem a logót a blogomba
2. Be kell linkelnem azt a személyt, akitől a díjat kaptam
3. Tovább kell adnom a díjat 5 blogtársamnak
4. Be kell őket linkelnem
5. Üzenetet kell hagynom nekik a díjról


Ők azok, akiknek szeretném továbbadni a díjat: beszand,
katica
mamis
ezazkezimunka-ili
szarvasmici

3 megjegyzés:

  1. Óh, nagyon köszönöm a díjat! Így legalább én is találkozhattam a munkáiddal, amik igazán szépek! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Hú nagyon köszönöm a díjat, főleg mivel nagyon régen írtam. Már kezdek jobban lenni így újra itt vagyok! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjat.

    VálaszTörlés